یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
مولانا سید صفی حیدر زیدی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید صفی حیدر زیدی گفت: توطئه دشمن این است که نسل جوان را از اسلام متنفر کند و به بهانه مدرنیته، بنیه معنوی جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید صفی حیدر زیدی دبیر کل سازمان تنظیم المکاتب هند به مناسبت سالگرد آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: برخی از علما وقتی از دنیا می‌روند به شدت متوجه نبود آنان می‌شویم که یکی از آن شخصیت‌های برجسته آیت الله مصباح یزدی است.

وی در ادامه افزود: همچنان که آیت الله شهید محمدباقر صدر در عراق و علامه طباطبایی و شهید مطهری در ایران در زمان خود برای تعالی و ترویج فرهنگ اسلام تلاش کرد آیت الله مصباح یزدی نیز مروج و مبلغ توانگر زمان خود بود.

وی تصریح کرد: آیت الله مصباح شخصیتی جامع علمی و همچنین مربی و معلم اخلاق بود. وی علاوه بر تسلط بر علوم جدید، در تمامی علوم اسلامی مانند فقه و اصول، تفسیر و حدیث، فلسفه و کلام نیز تسلط کامل داشت.

دبیر کل سازمان تنظیم المکاتب تاکید کرد: ایشان آنقدر طرفدار جمهوری اسلامی ایران بود که دشمن به خاطر وجود ایشان ناامید بود و فکر می‌کرد تا زمانی که آیت الله مصباح هستند نمی‌توان نظام سکولار و ضد دینی را در ایران حاکم کرد و همچنین نمی‌توان مردم را بر ضد ایدئولوژی اسلامی وادار کرد.

وی در پایان گفت: توطئه دشمن این است که نسل جوان را از اسلام متنفر کند و به بهانه مدرنیته، بنیه معنوی جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha